ADHD | |
Aktywne czytanie (zachęcające do opowiadania usłyszanej opowieści) | |
Aktywne poszukiwanie informacji | |
Aktywność fizyczna | |
Brak snu | |
Cele będące wyzwaniem | |
Czynności plastyczne | |
Dodatkowe programy nauczania | |
Głuchota | |
Indywidualizacja nauczania | |
Informacja zwrotna (feedback) | |
Integracja grupy/klasu | |
Kontakt z naturą | |
Mapa myśli | |
Mnemonika (techniki pamięciowe) | |
Motywacja | |
Nauczanie oparte na rozwiązywaniu problemów | |
Ocena kształtująca | |
Podział na grupy według zdolności | |
Pomostowanie | |
Powtarzanie klasy | |
Praca domowa | |
Presja i nadmierne oczekiwania rodziców | |
Relacje nauczyciel–uczeń | |
Religia w szkołach | |
Samoocena | |
Stawianie wysokich oczekiwań | |
Stres | |
Szkolenie nauczycieli | |
Szkoły społeczne | |
Środowisko domowe | |
Telewizja | |
Uczenie się w małych grupach | |
Wcześniejszy poziom zdolności | |
Wiedza merytoryczna nauczycieli | |
Wielkość klasy | |
Własne miejsce do nauki | |
Wpływ rówieśników | |
Zaangażowanie rodziców | |
Zabawy sensoryczne | |
Zadawanie pytań | |
Zainteresowanie/zaangażowaniu ucznia w przedmiot | |
Zindywidualizowane nauczanie | |
Zmiana szkoły |